Tienovana mys v XF86

Jan Houstek jan.houstek na st.ms.mff.cuni.cz
Pátek Leden 3 22:49:15 CET 2003

> Caute ludia,
>
> upgradoval som na nejake package z rawhide a vsimol som si, ze XF86
> maju tienovanu mys (podobne ako to umoznuju Windows od W2K). Myslel
> som, ze to bude zrat vela CPU, ale mam len stary notebook s PII/366 a
> negativny vplyv nevnimam.
>
> Sranda, co?

No ja jsem kvuli grafice Intel 830m a podpore xv (kvuli prehravani videa)
nainstaloval XFree 4.2.99 (koncem ledna by mel byt release 4.3) a nestacil
jsem se divit. Video sice funguje naprosto bez problemu, ale zato kurzor
mysi se objevil cerveno-ruzovy castecne pruhledny se stinem a navic se
podle kontextu obcas meni na sipku vlevo (predtim pacicka), ale co me
dostalo nejvic, na animovane presypaci hodiny (predtim cerbobile hodinky),
vse v te cerveno-ruzove. Jenze drive nez jsem prisel na to, jak se toho
zbavit, jsem si na to zvyknul a ted se mi to docela i zamlouva ...

Jinak o tom stinu vim jen to, ze binarni driver od Nvidie to podporoval i
ve starcich verzich XFree, ale jen pro nektere karty (od GeForce2 vyse,
TNT2 to urcite neumela).

-- Honza Houstek