Tak se nam rozsiruje asi oblast odpurcu linuxu? :-)

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Středa Leden 8 14:59:05 CET 2003

David Rohleder wrote:

> No jenomze to se tykalo prohlaseni MS o spousteni sw tretich
> stran.

To je pravda, da se predpokladat, ze to bude snad trosku jinak.

> Neznamena to, ze pod Palladiem nepujdou spoustet jine OS, ktere
> nebudou umoznovat certifikaci sw tretich stran.

Nemusi byt pravda. Tento system muze umoznit i to, ze se vubec
nenainstaluje OS, pokud neni necim podepsan. Coz umoznuje pekne
aplikace typu, ze prijde MS/RedHat/..., da vam pocitac za 1 Kc
a k nemu svuj system a aplikace za nejaky rocni pausalek a jen
tak snadno tam neco jineho nedostanete.
Ve firemnich prostredi to muze byt prinosem ve chvili, kdy si koupim
hromadu PC, nasypu si do toho svoje certifikaty a pak na tom pobezi
jen to, co si ve firme podepisi apd.

> Nehlede na to, ze MS je v tomto ohledu docela maly pan, kdyz si
> uvedomime, ze za tim stoji jeste Disney, Warner nebo Sony.

Tri zmineni jsou myslim hodne silni na to, aby to MS udelal dle jejich
predstav. Obavam se, ze ty predstavy jsou z pohledu uzivatelu jeste
horsi, nez jak by to videl MS. :-))

	Majkl