Tak se nam rozsiruje asi oblast odpurcu linuxu? :-)

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Středa Leden 8 15:25:33 CET 2003

dobes na tesnet.cz (Michal Dobes) writes:

> To je pravda, da se predpokladat, ze to bude snad trosku jinak.

> Nemusi byt pravda. Tento system muze umoznit i to, ze se vubec
> nenainstaluje OS, pokud neni necim podepsan. Coz umoznuje pekne
> aplikace typu, ze prijde MS/RedHat/..., da vam pocitac za 1 Kc
> a k nemu svuj system a aplikace za nejaky rocni pausalek a jen
> tak snadno tam neco jineho nedostanete.

Jasne, trusted computing samozrejme pocita s tim, ze zavadeni systemu
je od sameho zacatku trusted, jinak by to nemelo prilis vyznam.

> Tri zmineni jsou myslim hodne silni na to, aby to MS udelal dle jejich
> predstav. Obavam se, ze ty predstavy jsou z pohledu uzivatelu jeste
> horsi, nez jak by to videl MS. :-))

Souhlasim, ale jake zakony jsme si udelali, takove je mame. A tem
firmam jde v podstate pouze o dodrzovani zakonu (tj. abychom jim
poradne zaplatili). Ja jsem tak hnusnej... :-)

Clovek by skoro rekl, ze ze sveta zmizi softwarovi pirati nebo budou
odkazani na stejne podivna teritoria jako dnesni namorni pirati :-)

Hlavne aby se to dalo vypnout... :-)

Brno, Czech Republic