Tak se nam rozsiruje asi oblast odpurcu linuxu? :-)

Jakub Maa01 Jirků maa01 na seznam.cz
Středa Leden 8 18:03:48 CET 2003

Wed, Jan 08, 2003 at 03:25:33PM +0100, David Rohleder napsal(a):
> Jasne, trusted computing samozrejme pocita s tim, ze zavadeni systemu
> je od sameho zacatku trusted, jinak by to nemelo prilis vyznam.

I to ma reseni. Kdysi jako pocitacovy hrac (nastesti uz je to za mnou
;) jsem potreboval na kazdou hru crack. Nyni jsou pry cracky potreba i
na operacni system, tak budou mozna casem potreba i na samotne
pocitace. Playstation je take trusted a necte nelegalni media. A
myslim, ze byste tezko hledal Playstation ktera neni cracknuta (myslim
mezi domacimi uzivateli, nikoliv na veletrzich a podobne).

> Souhlasim, ale jake zakony jsme si udelali, takove je mame. A tem
> firmam jde v podstate pouze o dodrzovani zakonu (tj. abychom jim
> poradne zaplatili). Ja jsem tak hnusnej... :-)

Nejste hnusnej. Jste hnusne presnej :)

> Clovek by skoro rekl, ze ze sveta zmizi softwarovi pirati nebo budou
> odkazani na stejne podivna teritoria jako dnesni namorni pirati :-)

Uvidime. Prinejhorsim si strihneme nejaky ten atentakek a tenajou tu
revolucicku a bude klid.

> Hlavne aby se to dalo vypnout... :-)

Myslim ze HLAVNIM cilem uprav hardwaru je aby se to NEDALO vypnout.
Kdyby to melo jit vypnout, staci upravit software.

> --
> David Rohleder						davro na ics.muni.cz
> Institute of Computer Science, Masaryk University
> Brno, Czech Republic

Jakub Maa01 Jirků <maa01 na seznam.cz>

<Beeth> Girls are like internet domain names, the ones I like are already taken.
<honx> well, you can stil get one from a strange country :-P