RedHat 8.1 beta ... info

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Leden 10 18:30:58 CET 2003

Dne pá 10. leden 2003 15:08 jste napsal(a):

> Desktopove orientovany OS? Predstava, ze mi na desktopu bezi byt jen
> polovina serverovych casti VEREJNE rh distribuce je pro me udesna.
> Desktopovy system podle me nema mit ve vybave servery. Podle vas ano?

Podle mě ano.

Například mě běží apache, mysql a donedávna i squid + sendmail.
Proč ?
2 PC připojované přes ppp na internet. Přes www jsem nahazoval modem a
ukončoval spojení podle toho kdo se do systému přihlásil, v datadázi se
zapisovaly časy připojení odpojení, dále vlastní odkazy.

Teď jsem stabilně na internetu přes kabelovku takže odpadl squid + sendmail,
ale apache a mysql tam mám pořád samozřejmě ted se používá jinak.

> :-) Desktop je u me mnohem vetsi instalace nez server. Na serveru
>
> nepotrebuju skoro nic z dekstopu (a obracene)

To bych už v dnešní době tak nerozlišoval.
Samozřejmě pokud potřebujeme pouze jednoúčelový stroj tak toho moc
nepotřebujeme ( viz jednodisketové distribuce)

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |