RedHat 8.1 beta ... info

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pátek Leden 10 23:45:46 CET 2003

> Například mě běží apache, mysql a donedávna i squid + sendmail.
> Proč ?
> 2 PC připojované přes ppp na internet. Přes www jsem nahazoval modem a
> ukončoval spojení podle toho kdo se do systému přihlásil, v datadázi se
> zapisovaly časy připojení odpojení, dále vlastní odkazy.
Cili to vase pc bylo v podstate proxy SERVER, ze? :-) Bezel apache i na tom
druhem _desktopu_? Nebo MySQL a sendmail?

> To bych už v dnešní době tak nerozlišoval.
> Samozřejmě pokud potřebujeme pouze jednoúčelový stroj tak toho moc
> nepotřebujeme ( viz jednodisketové distribuce)
Imho typicky server (posta/web/ftp/databaze/.../) nepotrebuje veci typu X,
milion vyvojovych nastroju jako desktop. Nemuzu mluvit obecne, ale v mem
okoli se skladba sw na serveru a na stanici pomerne zasadne lisi.

---
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz