Zase ty oddily...

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Úterý Leden 21 18:17:54 CET 2003

> 1) pokud nezasahne cerna magie (tj. pouzijete lilo, grub, ci xosl na
> skryvani partitions apod.), tak vam w9x v jinem oddilu taky nemusi
> nabootovat

Souhlas. Dobrý zavaděč je nutný. Ale s ním pak jde skoro
cokoliv.

> 2) kdyz je v hda1 swap nebo linuxova partition, tak je pro w9x skryta a
> sice asi bez potizi pobezi, ale cas od casu zkusi stejne neco zapsat do
> /dev/hda1 (overeno, umim to dokazat a dokazu to kdykoliv reprodukovat)

Mě se to ještě nepovedlo a to jsem měl dost dlouho hda1 jako
/boot, hda2 jako FAT32 (Win). Ale uznávám, že jsem ty Wokna
nepouštěl moc často a teď už na tom stroji nejsou.

BTW Můžete tu chybu přesněji popsat ?  Např. že na malou
partišnu hda1 uložíte dostatečně velký soubor, spočítáte jeho
md5sum a pak ho "poškodíte" pomocí nabootování Woken (důkaz
změny rozdílné md5sum) ? Docela by mě to zajímalo.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s