USB-storage - jak funguje ?

Adam Pribyl covex na ahoj.fsik.cvut.cz
Středa Leden 22 13:48:17 CET 2003

On Wed, 22 Jan 2003, Michal Cihar wrote:

> Protokol je standardni, ale implementace v nekterych zarizenich (vcetne
> toho tveho) standardy nedodrzuje, proto se museji pouzivat hacky typu
> UNUSUAL_DEV.

Nemuzu mluvit primo o gsmart LCD2, ale podilel jsem se na testovani
driveru pro gsmart mini (ta nejpuvodnejsi verze) pro gphoto2 2.1.
Alespon u teto serie ze ktere LCD2 take vychazi neni podpora USB mass
storage ale jedna se o jakysi proprietarni paskvil. U verzi mini (1) se
jedna vubec o nedodelek a tak se fotak chova mnohdy velmi nevyzpytatelne.
Driver pro verzi mini tedy zustane jiz zrejme na porad experimentalni.
Naproti tomu k mini2 a mini3 drivery v gphoto2 2.1 funguji jiz velmi
spolehlive.

Tedy pokud mustek zase u tohoto fotaku nevymyslel neco noveho, je mozne ze
bude fungovat s nekterym stavajicim driverem. Pokud ne (zrejme bude
minimalne zmene prave to identifikacni cislo zarizeni) dej vedet, vyvojar
ovladacu je velmi vstricny a s trochou informaci by se mozna dal driver
udelat velmi rychle.

ano. viz tuto stranku.

Neco malo o gsmartu jsem shromazdil na
http://bbs.cvut.cz/~covex/gsmart/