vhodna graficka karta s S-video a TV-out

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Sobota Leden 25 13:37:52 CET 2003

>Pak se na to poštvou různé filtry (oříznutí, deinterlace, odšumění, resize)
>a teprve potom se to zaenkoduje do DivX nebo lépe XviD (a to zásadně dvojím
>průchodem) a zvuk do ogg (mp3 sux ;).

ogg
- fajn, ale prehrajou to bezne Win prehravace?

dvoji pruchod
- pouzival jsem mencoder a nejak jsem nepostrehl ten efekt,
  v cem je to vyhodne?

>Matrox je dobrá volba co se týče TV out, respektive dualhead jako takového...

... spatna volba co se tyce 3D akcelerace (na tu je tady NVidia).
Zalezi, o co komu jde.

Zdravi
OldFrog.