vhodna graficka karta s S-video a TV-out

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Sobota Leden 25 14:12:57 CET 2003

> dvoji pruchod
> - pouzival jsem mencoder a nejak jsem nepostrehl ten efekt,
>   v cem je to vyhodne?

Pri druhem pruchodu se inteligentne umistuji keyframes (vhodne misto je
zejmena tam, kde je strih), podle potreby se voli bitrate a nektere dalsi
veci. Efekt je dobre postrehnutelny zejmena u mene kvalitnich filmu. Kdyz
delate divx z DVD, tak je to skoro jedno, jak to udelate. Pri dnesni
rychlosti procesoru je zcela bezne, ze rychlost konverze dvd -> divx i pri
nastavene nejlepsi mozne kvalite presahuje rychlost real-time prehravani,
takze nevidim duvod, proc ten 2pass nedelat.

-- Honza Houstek