vhodna graficka karta s S-video a TV-out

Ctirad Fertr phanatic na NONOSPAMvolny.cz
Sobota Leden 25 15:57:55 CET 2003

> ogg
> - fajn, ale prehrajou to bezne Win prehravace?

Proč by proboha neměly ?

Navíc, ta otázka je trochu z cesty, protože ty nahrávky si dělám primárně
pro sebe a nikoliv pro "všechny".

> dvoji pruchod
> - pouzival jsem mencoder a nejak jsem nepostrehl ten efekt,
>   v cem je to vyhodne?

1. hledisko kvality - při prvním průchodu se analyzuje a uloží složitost
jednotlivých scén a při druhém - ostrém- průchodu se podle toho řídí bitrate
tak, že na jednoduchých scénách se nějaké ty kilobajty ušetří a naopak na
složitých se ty ušetřené přidají. Jedině tímto způsobem se zajistí, že při
dané délce souboru bude kvalita optimální .

2. hledisko výsledné délky souboru - výsledná délka komprimovaného souboru
bude přesně taková jakou si nastavím a ani o bajt víc (míň) -> optimální
využití datového média.

> ... spatna volba co se tyce 3D akcelerace (na tu je tady NVidia).

V tom případě raději ATI.

> Zalezi, o co komu jde.

Mno vzhledem k zaměření této konference pochybuju, že by tady někomu
záleželo na nějakém extrémním 3D výkonu. Na to jsou vhodnější jiné
platformy.

Ctirad