Linux x Unix - cestina

Martin Proks proks na aerospace.fsik.cvut.cz
Čtvrtek Leden 30 14:50:23 CET 2003

Kratochvil Kamil wrote:
> Z Linuxové konzole se hlásím přes telnet k lokální Unixové stanici.
> Po přihálšení mi to napíše chybný typ terminálu. Pokud tento nastavím
 > na ansi, vše funguje až na podporu češtiny. Na Unixu je nastavena
 > speciální znaková sada vt32x.kbd.

Zkuste nastavit terminal vt100. Co presne myslite podporou cestiny? Mate
problem se zobrazenim cestiny v terminalu, nebo se zadavanim ceskych
znaku z klavesnice? Predpokladam, ze na lokale na tom AIXu zobrazujete
i pisete cesky (i kdyz klavesova mapa vt32x.kbd - opravdu jste schopen
psat na locale cesky?).

--
Martin Proks
http://aerospace.fsik.cvut.cz/proks               http://www.vzlu.cz