Linux x Unix - cestina

Čtvrtek Leden 30 14:58:22 CET 2003

On Thu, Jan 30, 2003 at 08:22:41AM +0100, Kratochvil Kamil wrote:
> Přeji hezký den,
> nepoužívám Linux moc dlouho a mám následující problém.  Z Linuxové
> konzole se hlásím přes telnet k lokální Unixové stanici.  Po
> přihálšení mi to napíše chybný typ terminálu. Pokud tento nastavím na
> ansi, vše funguje až na podporu češtiny. Na Unixu je nastavena
> speciální znaková sada vt32x.kbd. Nemohl by mě někdo za zkušenějších
> uživatelů alespoň naťuknout, jak postupovat ?  Prošel jsem již archiv
> konference, několik známých, ale nikdo mi nedokázel poradit
> dostatečně, abych to rozchodil. Mám Mandrake 8.2 a AIX 4.

Pokud chcete češtinu přes telnet, musí ten telnet jet v binárním režimu,
což si musíte nastavit.

Osobně doporučuji spíše použít ssh. Tam na taková omezení nenarazíte.

Věci kolem terminálu budete spíše potřebovat na rozchození funkčních
kláves (Fx, šipky, Home, End, atd).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz