boot disketa pro RH8

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Leden 31 07:02:28 CET 2003

| Odesílatel: Milan Kerslager <milan.kerslager na pslib.cz>
| chroot musite udelat na oddil, kde jsou knihovny a hlavne shell.
| Pak pripojite oddil /boot (pripadne na nem znovy vytvorite FS, pokud je
| zniceny).

no a to byl prave /mnt/sysimage. At uz jsem byl v nem, nebo v "/", tak mi
to psalo illegal command (cesky to bylo snad "nepovolena instrukce
(SIGKILL)"). A ten bin/bash jsem si samozrejme musel zkopirovat do
/bin/bash, pak mi to lilo slo (+ kopie lilo.conf do /etc).

Dekuji moc za dalsi postup, jak skoncim v okny, jdu na to.

JL.