Kde stahnu lpd? (was Re: Jak tisknout na linuxovy terminal?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Leden 31 07:10:13 CET 2003

| Odesílatel: Peter Hanusiak <peter na hanusiak.sk>
Jedine co
| Z predchadzajuceho prispevku som vytusil, ze pouzivate RH, takze
nepotrebujete
| nic stahovat. staci mat len nainstalovane balicky
| LPRng a printconf (plus tie co budu vyzadovat)
| ked to mate spustite si printconf-tui kde si nastavite Vasu tlaciaren.

No jenze ono to je ale do diskless terminalu, kde je x klient a ica. A
tisknout je potreba hlavne z ICA z ucetnictvi (uz jsem se smiril s tim, ze
z Xu to kvuli filtrum tiskarny a PS co musi byt v tom terminalu tisknout
asi nebude), dulezite je ted aby mi jel samotny print spooler, na ktery se
navaze ICA klient.

Ale i tak dik, v nejhorsim ho tam stejne asi budu muset dat.

JL.