(odpocinkove) GPL kod v komercni aplikaci

Ondřej Tůma konference na webjet.cz
Úterý Červenec 1 10:00:39 CEST 2003

On Tue, Jul 01, 2003 at 09:49:06AM +0200, Ing. Pavel Janousek wrote:
> [...]

to sem dvakrat nepochopil, teda ani jednou, a ani nevim jsetli se mnou
souhlasite nebo ne :)

> 	Ja jsem take spise z komercni sfery a potrebuju vydelat Love (a
> za vodou nejsem, aby mi to financne bylo uplne putna a hlasal pismo
> svate...), ale plne chapu a stavim se za tu obrovskou dobrovolnou praci
> a opravdu mi jde krkem, kdyz nektere firmy chteji naprosto bez pricineni
> pouze sklizet plody (love) za praci nekoho, kdo jim k tomu nedal zadne
> svoleni...

Souhlasim naprosto, ono to je spis v tom ze vydelavat je vhodne za
sluzby ne za produkty, takze podpora, manualy apod, treba tak jak to
dela RedHat, nebo mene oblibene Suse, nebo Mandrake. Ja se k tomu stavim
tak ze rekneme GNU produkty jsou puze nastrojem k vydelku :)

> 	Kdyz uz delate close-source program, je problem si implementovat
> i tu funkcnost v te knihovne? (ano stoji to cas, penize, zdrzuje vyvoj,
> je treba vice sil atd. atd.) Vo vo vo tom to je...
>
> PS: Jsme stale u piva, zrejme uz nekolikateho, takze bez servitku rikame
> sve nazory (nad kteryma muzeme diskutovat dale), oki?

docela bych si na to pivo i zasel ..:)

--
Ondřej Tůma

Unix-like system is the best operation system from the top of the world.
I'm lucky BSD and linux user. :) Use unix-like, be free. :)
hash.webjet.cz  www.webjet.cz  www.radioakropolis.cz  www.softwaremedia.cz