(odpocinkove) GPL kod v komercni aplikaci

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Středa Červenec 2 20:15:29 CEST 2003

On Tue, 1 Jul 2003 08:09:32 +0000 (UTC), Ing. Pavel Janousek wrote:

: Samozrejme ciste se svym nikym neupravenym kodem si muze
: stale delat co chce, ale kolik projektu GNU GPL je skutecne one-man
: show?

Toto je naozaj problem a v podstate to naraza na otazku,
co sa da povazovat za dielo a teda co je vobec chranitelne
copyrightom. Jednoriadkovy patch to skoro urcite nebude.
Modul implementujuci relativne samostatnu funkcnost
to skoro urcite bude. Medzi tym je obrovska seda zona :-(

A to sme sa este nezacali vrtat vo vyuziti napadov niekoho
ineho - na sposob "videl som kus GPL kodu a napisal som nieco
velmi podobneho". Alebo je kazdy autor z ineho statu,
niekto z oblasti anglosaskeho prava, niekto z kontinentalneho,
niekto z Azie. Koho legislativa plati?

Zdravi
--
                                    Stano