Úroveň zabezpečení + host.deny

Michal Truban miso na blackhole.sk
Středa Červenec 9 12:56:48 CEST 2003

> Tyhle generalni soudy opravdu zboznuju (a komentovani nad puvodni text
> taky). "Ja jsem to nepouzival -> je to na nic".

to ze som to nepouzival neznamena ze som to nevyskusal !
instaloval som mdk od verzie 8.0 asi na 5-7 roznych kompov, (priatelom)
az kym som nebol nuteny prejst na slackware :)).

nastavovanie bezpecnosti pri instalacii sa mi vobec neosvedcilo
a osobne kazdemu ked to instalujem hovorim ze je to blbost.

1. dost to obmedzuje.
2. nikde nie je zdokumentovane (aspon som nenasiel, mozno sa mylim)
ktora bezpecnostna uroven co spravi a kde sa to nastavujem

mdk je celkom dost neprehladny a nezdokumentovany. s kopou srotu
okolo. pouzival som ho 2 roky (predtym rh). nakoniec som zakotvil u slacka,
ktory bol vykupenim pre mna :). zacinajucim userkom ho aj nadalej instalujem
a odporucam (mkd) pretoze slack by ich asi hned odradil.. nech ten prechod
nie je taky brutalny.

ale toto bolo uz dost off.