Úroveň zabezpečení + host.deny

Martin Hudec corwin na corwin.sk
Středa Červenec 9 13:01:05 CEST 2003

Ahoj,

On Wednesday July 9 2003 12:56, you wrote:
> nastavovanie bezpecnosti pri instalacii sa mi vobec neosvedcilo
> a osobne kazdemu ked to instalujem hovorim ze je to blbost.

Tiez sa nespolieham na nejake prednastavene vyrobne zabezpecovacky.

> 1. dost to obmedzuje.
> 2. nikde nie je zdokumentovane (aspon som nenasiel, mozno sa mylim)
> ktora bezpecnostna uroven co spravi a kde sa to nastavujem

zdokumentovane to je, ako vravim man msec

> mdk je celkom dost neprehladny a nezdokumentovany. s kopou srotu
> okolo. pouzival som ho 2 roky (predtym rh). nakoniec som zakotvil u
> slacka, ktory bol vykupenim pre mna :). zacinajucim userkom ho aj
> nadalej instalujem a odporucam (mkd) pretoze slack by ich asi hned
> odradil.. nech ten prechod nie je taky brutalny.

Prehladny je do takej miery v akej v nom vie jeho uzivatel citat. Aj ked
ja obcas mam tiez haluze v tom, ze jedno distro ma konfigy tak a druhe
hentak... ale da sa to naucit. Kopa srotu okolo sa da vyselektovat pri
instalacii, len treba mat cas a chut presediet a odklikat individual
baliky. A je dost subjektivne to oznacovat ako kopu srotu.

--
Martin Hudec

  "In google non est, ergo non est."
  - unknown IRC operator