Stanovisko vyboru CZLUGu

Pátek Červenec 11 10:24:53 CEST 2003

On Tue, Jul 08, 2003 at 02:42:01PM +0200, Martin Bajer wrote:

> neodpovida definici
> http://www.gnu.org/philosophy/free-sw.cs.html
> "Svoboda redistribuovat kopie, abyste pomohli vašemu kolegovi
>  (svoboda 2)."

Coz ovsem neni pravda, protoze kolegovi muzu vypalit kolik CD chci.
Nelze je pak jen prodavat (s vyjimkou nevydelecnych organizaci, ktere si
mohou uctovat manipulacni poplatek).

Jednoznacne je zde opet videt, ze tady nekdo nechce rozumet tomu, co je
tam napsano a znovu to mame pokroucene (a jeste oficialne). To tady
nikdo neumi cist? Nebo je zalezitost znemozneni neopravneneho komercniho
zisku p. Drovoty duvodem k deklasifikaci ISO souboru od firmy Red Hat,
Inc.?

> u Svobodného Software Svobodu

Nevsiml jsem si, ze by "free refill" nebo "tax free" znamenalo nutne
"svobodny". Tyhle pokusy o restrikci vyznamu anglickych vyrazu do
podoby, ktera se nekterym prekladatelum (resp. vykladacum) libi povazuji
za nestastne. Jeste ze se slovniky neridi jejich logikou.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz