Linux jako souborne dilo [was Re: [Fwd: Licencni podminky produktu SuSE]]

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Pondělí Červenec 21 09:46:24 CEST 2003

On Sunday 20 of July 2003 11:11, you wrote:

> Přesně tak. Jestliže distribuce obsahuje tisíce programu pod různými
> licencemi, tak asi dost těžko bude existovat jedna, která je všechny
> zastřeší tak, aby to "fungovalo". Např. distribuce RedHat má také jasně
> deklarováno, jaké části či balíčky smějí či nesmějí být dále šířeny z
> důvodu uplatnění jiných licencí.
>
> Dal jsem si tu práci a prošel weby jak suse.com a suse.de a ani přes
> veškerou snahu jsem nenalezl nic, co by se podobalo v překladu textu,
> který lze nalézt na http://www.suse.cz/cz/company/licence/index.html,
> [...]

[...] pekne receno.
Pokud skutecne se lisi licencni podminky na .de a .cz a to tak, ze
diametralne, pak je neco spatne ve state SuSE. Predchozi veta vychazi z
predpokladu, ze ujednani nachazejici se na strankach ceskeho SuSE
s k u t e c ne  nemaji ekvivalent na strankach spolecnosti materske.

Ze by SuSE testovalo v Cechach, na Morave a ve Slezsku novou licencni
politiku?

--
z.p.