Ktery bayesovsky filtr?

Středa Červenec 23 20:00:47 CEST 2003

On Wed, Jul 23, 2003 at 04:20:24PM +0000, Stanislav Meduna wrote:
> :        pouzivate nekdo nejaky bayesovsky filtr na detekci spamu?
>
> Spamassassin
[cut]

> Jedina nevyhoda je, ze trochu zdrziava - kym si pozistuje zvysok
> tych testov, tak to par sekund trva. Pokial je zamerom
> nejaky vacsi mailserver, bude treba otestovat, ako sa to
> sprava pod zatazou, aby si clovek nevyrobil DoS.
Ja pouzivam spamassasin tiez, ale cez amavisd-new, ktory je optimalizovany na
rychlost. Je to dost rychle. Nemam presne merania, lebo mejslerver a
amavisd-new mi bezia na roznych masinach a mejlserver je stare pentium 1,
takze neviem, kto to viac zdrziava, ale malokedy v logoch vidim vacsi delay
ako 10 sekund, priemer je asi 4, a to este robi aj kontrolu na viry.

> Zdravi
>                                 Stano
Bye,

  funny thats the third time since ive been on IRC today that i seen the word
                 "slave" and "microsoft" in the same sentence