Linux drivery-skoleni

ja jaja maca02 na atlas.cz
Neděle Červenec 27 11:29:08 CEST 2003

Ted to jede! Jestli byla chyba na me strane, pak se velmi omlouvam, ale fakt jsem klikal na ten odkaz jako blazen a jen same Forbidden...
Kazdopadne diky za odpoved.
Vy - jakozto zrejme kernel programator - můzete mi tu knihu doporucit ke koupi? Jsem naprostym novackem v programovani kernelu, ale rad bych neco vytvoril.
Diky

Nehodí se ke mně! A jaký je váš důvod vyměnit svůj telefon za nový?
Samsung A800 již od 2977 Kč. http://www.atlas.cz/clickAD.asp?ad=32842