pptp - problem s pripojenim vice uzivatelu

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Neděle Červenec 27 12:18:20 CEST 2003

Dne Mon, Jul 28, 2003 at 09:06:44AM +0000, Dalibor Kondrat napsal:
> Zdravim,
> po celkem kratke dobe se mi podarilo zprovoznit pptpd spolu s win2000 (client)...ovsem narazil jsem na nepochopitelny problem. pptpd priradi
> klientu IP adresu, ktera se specifikuje v /etc/ppp/options jako napr. 10.0.0.1:10.0.0.2 pokud tento radek v /etc/ppp/options neni, win
> klient ohlasi chybu "server nemohl prizadit IP". Divne je ze pptp ma svuj /etc/pptpd.conf kde lze dokonce nastavit i rozsah prideleni IP ale
> tohohle souboru si zadny z demonu ani nevsime, a to potom cini problem
> [...]

Nemoznost otevrit vice nez jedno spojeni je znama a dobre dokumentovana
vlastnost. Nove verzi ji jiz netrpi, ale pocitam, ze nejsou tak stabilni,
aby byly v nejake normalni distribuci.

Pokud tam mate jen w2k tak pouzijte IPsec. Pokud se tam musi spojovat i 98,
tak pouzijte verzi z CVS.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Jamese Rustona zabil kulovy blesk. Byla to velka udalost.
Byl po dvaceti letech prvnim obcanem Stonevillu,
ktery zemrel prirozenou smrti.