zalohovani - konec pasky

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Úterý Červen 3 10:28:00 CEST 2003

Vaclav Dvorsky napsal(a):
> V konferenci jsem narazil na doporuceni pouzit tar v kombinaci s -M -F
> skript, ovsem podle manu je M multi-volume, coz myslim neni muj pripad,
> protoze jednotlivych zaloh se mi na pasku vejde hodne a posledni nebudu
> chtit delit, udelam ji na novou pasku znova.

Pouziti navratoveho kodu z -F pro preruseni zalohy vam uz bylo navrzeno.

> PS. Mam nechat kompresi na DATce nebo zvazovat bzip2?

Vyjma otazky pakovaciho pomeru kontra zatizeni procesoru v serveu tu je
jeste jedna otazka. Totiz plynulost dodavky dat do te pasky. Pokud
server nebude schopen data pakovat tak rychle, jak je ta paska uklada,
tak se da DATka  bude zastavovat a rozjizdet porad dokola (nektere
mechaniky umi rychlost prizpusobit, ale se obavam, ze ne v kategorii
DAT). Vysledkem je pak delsi doba zalohovani a podstatne vetsi
zatizeni na mechaniku.

	Majkl