smartd - nez odejde disk

Vaclav Dvorsky hufhendr na sendmail.cz
Úterý Červen 3 10:00:50 CEST 2003

Honza Houstek napsal(a):

> Tohle neni zas tak nenormalni. Nechal jsem ted pul hodiny bezet
> badblocks, jsem zavreny ve skleniku (rozumej panelaku) a venku krasne
> sviti slunce, a disk Seagate Baracuda V, 80 GB ma 55 °C (v case nejsou
> zadne vetraky, jen chladic od procesoru).
>
> Druhy disk je IBM Deskstar, 60 GB, ten je v hlinikovem ramecku se 3
> vetraky (dva vetraky v predu v tom supliku a jeden vzadu v ramecku), ten
> ma teplotu 39 °C.

Ten server bezi take ve skleniku (zasklena panelakova lodzie) a o
vikendu jsem pridal dalsi ventilator nad zdroj, teplota disku je ted
aktualne na 45°C, obcas v noci jde na 40°C.

Je tedy mozne, ze smartd funguje a SMS mi neprisla, protoze je vsechno v
poradku? Hlida vubec smartd napr. kritickou hodnotu teploty nebo se
omezuje jen na chyby zapisu/cteni?

--
Vaclav Dvorsky
http://www.akira.cz