Suse 8.2 a builtin LAN

nonsense na volny.cz nonsense na volny.cz
Středa Červen 4 20:12:04 CEST 2003

On 1 Jun 2003, at 23:27, Michal Kubecek wrote:

> Jestli myslíte ifconfig, tak ten byste neměl vůbec používat. SuSE 8.2
> používá 'ip'.
Jo, jasne ale stale funguje ...... :-)

> Zkuste při tom pingu zvenku spustit na problémovém stroji tcpdump,
> jestli vůbec něco ukáže (aspoň nějaké ARP).
Zkousel jsem gdeco, tcpdump, iptraf, ethreal, .... Na karte proste neni
detekovan absolutne provoz.

Zkousel jsem dokonce zakazat tu inteni LAN a "dodal" jsem (pujcenou a
spolehlive overenou a funkcni) 3Com 3C509B-TX.
Bohuzel zadna zmena. Winshrot chodil jako z praku, Suse ani omylem.

tipnul bych si, ze SUSe nejak nezvlada ""vypoustet" do sveta dostatecne
otestovane distribuce. Neni mi jasne, co vlastne vyse zminena recenze
vlastne hodnotila. Linux bez site ????? Dost tezko stravitelna predstava.
Zkusil jsem (cvicne) nainstalovat Mandrake 9.1, pak na to same PC
RedHet 9. Obe distribuce dopadly celkem slusne, dokonce "nasly"
hadrware ktery suse vubec ne (RAID promise IDE radic na MB).

Hodnotim suse jako srot, se kterym je skoda ztracet cas. Doufam jen,
ze technicka uroven ceske pobocky je (snad) vyrazne lepsi, nez produkt,
se kterym se snazi uzivit. S timhle ji preju hodne stesti.....

Vsem (dvema) dekuji za snahu mi pomoci resit tuhle zapeklitou situaci.

--
nonsense

--
private noncomerce examinator