TV tuner

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Čtvrtek Červen 5 09:35:34 CEST 2003

> Leadtek WinFast TV200 XP Deluxe používám s Mandrake 9.1. Jediný problém
> mám na počítači ve spojení s Nvidia gforce 2 mx400 při pouziti
> originalnich ovladacu: vzdy pri plne zatezi systemu dojde ke kompletnimu
> "zatuhnuti" pocitace, pomuze jen restart (dela to i ve Win). S
> neoriginalnimi ovladaci je vse v poradku.
>
> Takze pozor na to, co mate za grafiku..

DD,
 nedomnivam se, ze na vine byla graficka karta; mam tentyz tuner, grafiku
pouzivajici tentyz ovladac a podobny problem jsem jeste nezazil.  Dokonce mi
pod linuxem chodi lip nez pod windows, dostat ovladace z cd do ikspecek byl
u me docela porod.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz