dve PC na UPS

Jiri Svoboda svoboda na istrade.cz
Čtvrtek Červen 5 17:09:56 CEST 2003

Dne čt 5. června 2003 15:51 Petr Vileta napsal(a):

> Mate jiste pravdu, ale ja tam mel smajlika. chtel jsem tim rici, ze 200VA
> UPS by podle me mela ten switch udrzet na baterkach snad i 24 hodin,
> protoze kolik muze zrat switch, kdyz se na nem nic nedeje? Sam o sobe ma
> tusim 12W za plneho provozu, to by bylo teoreticky 16 hodin. Kdyz nebude
> nic delat, tak nebude snad mit tak velkou spotrebu.
>
> --
> Petr

Ou, nepletete si nahodou kapacitu a maximalni vykon UPS? VA je jednotkou
vykonu a ne energie. Pokud mate v UPS jeden bezny akumulator 12V 7Ah tak
ma maximalni kapacitu 12x7=84VAh. Pokud tedy budete chtit po ni 12VA
odber, tak vam (naprosto teoreticky, bez zapocitani ucinnosti prevodu
DC-AC) vydrzi 7 hodin!

--
Jiri Svoboda svoboda na istrade.cz