r00t.cz r00ted

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pondělí Červen 9 15:25:22 CEST 2003

On Mon, Jun 09, 2003 at 01:39:27PM +0200, Pavel Kysilka wrote:
> linuxaci se snazi podporovat otevrena reseni. to se o M$ rici neda.
> proc ale nejvetsi linuxovy cesky server podporuje, at uz neprimo, uzavrena
> reseni fy Microsoft ?  tohle me nejvice nastvalo.
> ta reklama neni jenom na koukani. jejim hlavnim ucelem je zisk M$.
> az bude M$ podporovat neco jineho nez jenom sebe, tak at ma treba 10
> baneru na root.cz ci jinde. ale nevidim duvod proc M$ pri jejich postoji
> podporovat.

pozrite si http://www.root.cz a logo:
http://i.iinfo.cz/r/nadpis.gif

ROOT.CZ - Informace (nejenom) ze sveta Linuxu
                     ^^^^^^^

a celkom dole je takisto napisane:
"ROOT, informace nejen ze světa Linuxu. ISSN 1212-8309"

ked uz vam tak vadi tato reklama (a nemyslim konkretne vas, na
ktoreho mail odpovedam), preco vam nevadia kratke spravicky a
niekedy dokonca aj clanky o M$ ???

myslim, ze uz davnejsie tu prebehla jedna debata o takychto reklamach a
zaver z toho bol taky, ze root.cz ma nejaku dohodu s bannerovou
spolocnostou a prakticky nevie ovplyvnit, aky banner sa tam objavi

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE