r00t.cz r00ted

Zdenek Drvota drvota-l na zds.cz
Středa Červen 11 15:38:32 CEST 2003

ahoj

  ******************

> zivil jsem se jinak (coz muze root.cz delat take, kdyz uz si stezuji
> na nedostatek penez - musi svoji znaku zuzitkovat treba jako znamku
> kvality [coz ovsem v soucasne dobe z jasnych duvodu nelze]).
>
>                         Milan Kerslager
>                         E-mail: milan.kerslager na pslib.cz
>                         WWW:    http://www.pslib.cz/~kerslage/

Hmm, tak to asi nejsem sám, kdo žil v omylu. Já jsem taky
předpokládal, že jistý Milan Kerslager z Liberce s IČO 49897519,
podle registru ŽP podnikající od r. 1994 a stále ještě nezrušeno,
je totožný s milan.kerslager na pslib.cz:

Tak to se omlouvám, pokud je tomu jinak, a jde jen
o shodu jmen.
S pozdravem Z.D.

       Ing. Zdenek Drvota e-mail: drvota na zds.cz
       director                  ICQ# 135770414
       ZDS, spol. s r.o.
       Hronovicka 708        tel:+420-466613756
530 02 Pardubice             fax:+420-466613756
Czech Republic                http://www.zds.cz
                            e-mail: info na zds.cz
Pripojte se k hledani mimozemskych civilizaci:
SETI na Home    http://setiathome.ssl.berkeley.edu
Darek, ktery nezklame? CeDecko od nas!
http://www.zds.cz/cdrom/cdrom.asp?sender=mail