r00t.cz r00ted

Pavel Švarc stefan.samecek na volny.cz
Středa Červen 11 21:42:12 CEST 2003

Zdenek Drvota wrote:

> ahoj

>   ******************

> Hmm, tak to asi nejsem sám, kdo žil v omylu. Já jsem taky
> předpokládal, že jistý Milan Kerslager z Liberce s IČO 49897519,
> podle registru ŽP podnikající od r. 1994 a stále ještě nezrušeno,
> je totožný s milan.kerslager na pslib.cz:

no ale tohle nijak nedokazuje že k podnikání využíval Linux a už vůbec že
prodával něco co vytvořila komunita. Mám také ŽL takže podle vás prodávám
to co komunita vytvořila ?!

Myslím že toto už je naprosto přehnané a tento thread se dostal do
naprostého extrému, tím ovšem i značně mimo téma a proto by bylo pro
komunitu více než přínosné pokud by okamžitě skončil.
Prosím p. Keršlágera aby neodpovídal a ostatní o totéž, nenuťte "normální"
účastníky konference ať neustále filtrují a ignorují thready které soulad
se zaměřením konference ztrácejí hned po prvních pár příspěvcích.

Stefan