OT? Re: r00t.cz r00ted

Zdenek Drvota drvota-l na zds.cz
Čtvrtek Červen 12 14:34:55 CEST 2003

ahoj
### Pavel Švarc napsal dne 11 Jun 2003, v 21:42 :

> no ale tohle nijak nedokazuje že k podnikání využíval Linux a už vůbec
> že prodával něco co vytvořila komunita. Mám také ŽL takže podle vás
> prodávám to co komunita vytvořila ?!

Promiňte, omlouvám se, ale reagovat musím, a myslím, že
to není až tak moc OT.
Problém je totiž v důvěře a v důvěryhodnosti.

Pokud o sobě někdo tvrdí

(a není v této větě ani zmínka o podnikání v Linuxu,
ani já jsem v odpovědi nepsal nic o podnikání v Linuxu)
a já zároveň můžu z veřejně přístupných zdrojů,
konkrétně registru ŽIVNOSTENSKÝCH subjektů vyhledat,
že kdosi stejného jména i příjmení s adresou ve stejném
městě má již deset let živnostenský list na

> Publikování, dodávky a poradenství v oblasti softwaru

ergo je PODNIKATEL a PODNIKÁ-podle definice,
pak se, myslím, celkem oprávněně ptám, je-li to pravda
o tom NEpodnikání, nebo zda si pletu osoby (ani jednoho
toho jména osobně neznám), či je-li to zcela jinak.
Pokud se to týkalo JEN nepodnikání v linuxu, pak to
IMHO byla velmi nešťastná formulace, ale zatím se k tomu
nikdo nijak nevyjádřil, ani nepotvrdil, ani nepopřel.

Podobně jako když někdo užívá e-mailovou adresu některé
vysoké školy a přitom jej není možné najít v seznamu všech
jejích současných zaměstnanců ani v seznamu studentů.
Prostě bych rád věděl s kým diskutuji, na čí názory nebo
tvrzení se mohu spolehnout, je-li pisatel důvěryhodná osoba,
a myslím, že taková dilemata řeší spousta členů konference,
nováčci zvláště.
Stejně tak si může každý ověřit informace o mé osobě,
podle signatury zjistí, kde pracuji, na webu o firmě,
v obchodním rejstříku, RŽP, podrobnosti. Za nic se neskrývám.

Má-li být linuxová komunita brána vážně, musí být
důvěryhodná, a to nebude, když nebudou důvěryhodní
její členové. Každá nejistota tomu brání.
A já nemám rád nejistoty a nejasnosti :)
Z.D.

> Myslím že toto už je naprosto přehnané a tento thread se dostal do
> naprostého extrému, tím ovšem i značně mimo téma a proto by bylo pro
> komunitu více než přínosné pokud by okamžitě skončil. Prosím p.
> Keršlágera aby neodpovídal a ostatní o totéž, nenuťte "normální"
> účastníky konference ať neustále filtrují a ignorují thready které
> soulad se zaměřením konference ztrácejí hned po prvních pár
> příspěvcích.

Amen :)

       Ing. Zdenek Drvota e-mail: drvota na zds.cz
       director                  ICQ# 135770414
       ZDS, spol. s r.o.
       Hronovicka 708        tel:+420-466613756
530 02 Pardubice             fax:+420-466613756
Czech Republic                http://www.zds.cz
                            e-mail: info na zds.cz
Pripojte se k hledani mimozemskych civilizaci:
SETI na Home    http://setiathome.ssl.berkeley.edu
Darek, ktery nezklame? CeDecko od nas!
http://www.zds.cz/cdrom/cdrom.asp?sender=mail