OT? Re: r00t.cz r00ted

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Červen 12 22:28:47 CEST 2003

On Thu, 12 Jun 2003, Zdenek Drvota wrote:

> [...]
> a já zároveň můžu z veřejně přístupných zdrojů,
> konkrétně registru ŽIVNOSTENSKÝCH subjektů vyhledat,
> že kdosi stejného jména i příjmení s adresou ve stejném
> městě má již deset let živnostenský list na

> ergo je PODNIKATEL a PODNIKÁ-podle definice,
> pak se, myslím, celkem oprávněně ptám, je-li to pravda
> o tom NEpodnikání, nebo zda si pletu osoby (ani jednoho
> toho jména osobně neznám), či je-li to zcela jinak.
> Pokud se to týkalo JEN nepodnikání v linuxu, pak to
> IMHO byla velmi nešťastná formulace, ale zatím se k tomu
> nikdo nijak nevyjádřil, ani nepotvrdil, ani nepopřel.

Nechápu, z jakého důvodu si tady veřejně hrajete na vyšetřovatele a
zjišťujete, jestli někdo podniká nebo nepodniká. A vůbec mi není jasné,
proč by se k tomu ještě měl někdo vyjadřovat.

> Podobně jako když někdo užívá e-mailovou adresu některé
> vysoké školy a přitom jej není možné najít v seznamu všech
> jejích současných zaměstnanců ani v seznamu studentů.
> Prostě bych rád věděl s kým diskutuji, na čí názory nebo
> tvrzení se mohu spolehnout, je-li pisatel důvěryhodná osoba,
> a myslím, že taková dilemata řeší spousta členů konference,
> nováčci zvláště.
> Stejně tak si může každý ověřit informace o mé osobě,
> podle signatury zjistí, kde pracuji, na webu o firmě,
> v obchodním rejstříku, RŽP, podrobnosti. Za nic se neskrývám.

Tato konference není žádný placený support, nikdo vám tady nenutí žádný
výrobek, takže nějaká argumentace o důvěryhodnosti jejích členů je
naprosto zcestná.
Pokud potřebuji radu a té se mě dostane, tak mě může být vcelku jedno,
jestli mě poradil Karel nebo Mickeymouse.

> Má-li být linuxová komunita brána vážně, musí být
> důvěryhodná, a to nebude, když nebudou důvěryhodní
> její členové. Každá nejistota tomu brání.
> A já nemám rád nejistoty a nejasnosti :)

No to sedí, viz kauza prodeje distribuce RedHat
http://www.linux.cz/lists/archive/linux/183706.html

R.V.