Linux trustees - zkusenosti

Jan Derfinak ja na mail.upjs.sk
Pondělí Červen 16 10:44:24 CEST 2003

On Sat, 14 Jun 2003, Jan Kasprzak wrote:

> Jan Derfinak wrote:
> : On Sat, 14 Jun 2003, Milan Kerslager wrote:
> : >
> : > Konkretne ten deadlock, o kterem jsem psal. Deadlock se projevi spise u
> : > zatizeneho stroje, nez u stanice, ktera ma porad load 0.01, protoze
> : > soubeh vznikne tehdy, kdyz prijdou 2 pozadavky zaroven a krizove na sebe
> : > cekaji.

Pokial by to bolo pravda, tak neviem pochopit ako XFS preslo stress
testami v rovnakom obdobi ked ext3 s ACL nimi nepreslo???
Da sa Vas pocit podporit nejakym odkazom?
Kazdy suborovy system ma svoje chyby, ale vonkoncom to neznamena, ze Posix
ACL nie je v produkcnom stave.

> 	To je mi moudro. Spousta filesystemu nejprve nemela ACL,
> a casem se k nim doprogramovaly. A neni jim to nijak na skodu. Nechapu
> proc by mel a priori byt lepsi filesystem primo napsany s podporou ACL
> nez filesystem do ktereho ta podpora byla doimplementovana.

Na to nie je tazka odpoved. Napriklad podpora ACL pri dumpovani suboroveho
systemu. Dalej napriklad velkost EA u ext3 je <= blocksize (typicky 4KB) a u
XFS je 64KB. Este ma napada organizacia EA v btree stromoch u XFS alebo
podpora prace s EA v ladiacich nastrojoch (xfs_db).

				jano