Linux trustees - zkusenosti

Jan Derfinak ja na mail.upjs.sk
Úterý Červen 17 15:37:48 CEST 2003

On Tue, 17 Jun 2003, Milan Kerslager wrote:

> Tohle neni jediny test. Dalsi najdete v lkml a konferencich o RH z doby,
> kdy byl ext3 do RH zarazen (uspech zejmena u nahodnych pristupu, neco
> posilal i Oracle).

Pokial by som sa fakt tak vyzival v testoch, tak by som si poznacil testy,
v ktorych ext3 uplne vyhorel. Nastastie sa v tom nevyzivam, takze si to
budete musiet najst sam. Pripadne si suborove systemy otestujte sam. Ja
som sa napriklad dost sklamal, ked som v jednom teste vytvaral vzorku, kde
som mal 100000 suborov v jednom adresari. ReiserFS, JFS, XFS to zvladli do 4
minut, pri ext3 som test nedokocil lebo po 30 minutach mi dosla trpezlivost.
Ale to len tak na okraj.

Pokial je teda ext3 Vas oblubeny FS a Ste z nim spokojny nie je dovod aby
Ste od neho upustili. Pravdepodobne Vase naroky na pocitac su take, ze ext3
je pre Vas ten najvhodnejsi. Potom vsak nemozete prisudzovat jeho vlastnosti
inym FS a tvrdit, ze ACL nie su v produkcom stave.

> Krome toho zapominate, ze ladeni mohlo od te doby probehnout i u ext3
> (treba A. Morton) a take ze neni dobre mit "jasne moderni vyteze",
> protoze jen soupereni prinese vysledky.

Predpokladam, ze Ste si pozreli vysledky testu, ktory som sem posielal. Je z
aprila takze mozte vidiet vysledky ladenia.

				jano