Problem se sambou

God.zilla god.zilla na seznam.cz
Středa Červen 25 21:26:45 CEST 2003

mohl byste kdyžtak napsat, co přesně nevyhovuje na:
[data]
read only = yes
write list = ja nekdo_jiny

takto staci specifikovat uzivatele, kteri mohou zapisovat, a ostatni muzou
pouze cist. jenom je potreba mit

[global]
security = user (NE share)
encrypt passwords = yes (kvuli W98SE a novejsim)

a mit vyresene uzivatele v sambe - pridat si je pres #smbpasswd -a ja,
#smbpasswd -a nekdo_jiny (tito uzivatele musi byt i v /etc/passwd).

S pozdravem
Jaroslav "God.zilla" Šeděnka

"Linux - VOS s.r.o." <linux na vos.cz> píše v diskusním příspěvku
news:009a01c33af9$800450a0$0900a8c0 na radim...