Gentoo

Martin Lebeda mlebeda na centrum.cz
Čtvrtek Červen 26 08:48:48 CEST 2003

Dne 25.06.2003 v 12:45 +0000, BOBO napsal(a):

> Zdravim,
> muzu se pozeptat, kde stahnout ISO instalacek Gentoo? Koukal jsem na
> jejich stranky a odkazy a instalacni CD z oznacenim
> gentoo-3stages-x86-1.4-rc4.iso ma 224MB. Se mi to zda malo. Nebo je to
> tim, ze se pri instalaci kompiluje a tudiz to je to dost. Chtel jsem se
> na to kouknout, protoze po te chvale mne prepadla zvedavost :o)

Mne kdysi take prepadla zvedavost, ale pak jsem to zase zavrhnul, protoze bych
musel mit taaaaaakhle tlustou linku do internetu a ja na internetu nemohu
viset stale.... Pri instalaci se totiz baliky stahuji z internetu, pokud jsme
to spravne pochopil a proto je to iso tak male.

--
Martin Lebeda
  ...nebruc, taky jsi se ucil...