Gentoo

lists na seznam.cz lists na seznam.cz
Neděle Červen 29 13:21:18 CEST 2003

V tomto iso souboru je vse,co potrebujete ke kompilaci gentoo. Vlastne
tam neni to,ze potrebujete docela tlustou linku do internetu,kdyz to vse
budete kompilovat. Podivejte se na www.gentoo.org na levou stranu. Jsou
tam ruzne dokumenty (v anglictine),jak instalovat gentoo. To vam urcite
pomuze.

Petr