FW: Ako na upgrady?

Ige Linux igelinux na zoznam.sk
Pátek Červen 27 10:48:06 CEST 2003

Zdravim,
prekompiloval som LFS 4.1 ( http://www.linuxfromscratch.org/ ),
konecne nieco na com clovek vidi ako funguje zaklad systemu
a moze si pridat co potrebuje. Postupne som pridaval X, KDE atd.
monentalne mam na disku poriadny neporiadok, preto som sa zacal
zaujimat o sposoby archivacie jednotlivych programov a sposoby
ich upgradov.
Skusil som RPM a TGZ. Na RPM sa mi nepacia zavislosti. TGZ sa mi
celkom pozdava ale neviem vytovorit balicek s novou veriou programu
tak, aby 100% nahradil strasiu verziu (problem so skriptami).
Poradte mi sposob archivacie balickov tak, aby som mohol kedykolvek
starsiu veriu nahradit novou. Pripadne distribuciu linuxu, ktora ma
tento problem vyrieseny, ak to vobec ide ...

   Ige