Gigabit sitovka

Milan Roubal roubm9am na barbora.ms.mff.cuni.cz
Pátek Červen 27 22:38:07 CEST 2003

>Pod to bych se podepsal. Podle mne ma gigabit smysl jedine pro PCI
>lepsi, nez 32bit/33MHz. Jinde opravdu vykon oproti 100MB naroste
>relativne malo - treba trikrat, ale rozhodne to neni desetinasobek. Je
>to proste jenom otazka cisel:
>
>PCI 32bit/33MHz - propustnost 133MB/s (idealne).
>Realne pry dobry chipset zvladne neco kolem 90-100MB/s.
>Pokud mate RAID (at uz "hw"(promise, highpoint...), nebo
>hw(3ware,...)), tak nejspis bude na PCI sbernici - asi to neplati pro
>radice v chipsetu. Takze kdyz se ctou data z disku a posilaji na
> [...]

Vybaveni jsem napsal v jinem prispevku, sbernice jsou 64/66 klient a PCI-X
64/100 server,
na tom URL jsou hodnoty pro MTU 9000 taky 980 Mbit/s - to by me silne
zajimalo
jak toho dokazali docilit, v realu (kopirovani souboru z ramdisku na
ramdisk)
pres sambu jsem se nedostal pres 20 - 25 MB/s. Co muze byt spatne?
Zajimalo by me jestli tu je nekdo kdo ve skutecnosti videl behat gigabit
na rychlosti minimalne 60 MB/s nebo vsichni znaji tyhle rychlosti jen z
laboratornich testu?
Zdravi
    Milan Roubal