Gigabit sitovka

Milan Roubal roubm9am na barbora.ms.mff.cuni.cz
Pátek Červen 27 22:54:00 CEST 2003

>Testovat pres FTP? hmm muzu to zkusit, ale jak? na XP bych bud ty data
>potreboval
>zahazovat nebo idealne posilat pres druhou ftp konekci zpet.
>    Milan

Tak nekde je na tom FTP neco extremne spatne, pustil jsem na serveru
proftpd, pak jsem si pustil Windows Commandera, dal jsem pripojit se dvakrat
a pak kopirovat mezi nima... rychlost byla asi takova, ze 10 vterin se
nedeje nic, pak
pribude v tom souboru 10 MB, pak se zase nedeje 10 vterin nic... pricemz to
na klientovi
vypada jako kdyby pres jeho sitovku ani nic neslo, jako by si to snad ten
server podaval
interne....Vyuziti procesoru na serveru je 0,3 % podle topu.
    Milan