znak "6c" na konzoli

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Březen 6 14:18:28 CET 2003

Dne čt 6. březen 2003 13:40 jste napsal(a):

> To me take napadlo, ale bohuzel to tim neni.

> To neni dobry reseni. Stranky jsem uploaduji kdejaky uzivatele a nelze jim
> vysvetlovat, ze si neco maji prekodovat. To by se asi nikomu nechtelo. Musi
> to mit jine reseni. Napriklad s normalni html stranku neni problem, ale
> vadi to napriklad pri interpetaci php.

Nechápu co vadí php??? však php taky běží pod unicode ?

Já na svém místním PC mám apacha + php všechny skrypty jsem přepsal do UNICODE
a není problém, samozřejmě neskoušel jsem něco napsát pod windows a přenést
ale i to by přece šlo převést.

Prostě pokud použijete program který pracuje v UNICODE a nasypete do něj
normální soubor ve znakové sadě ještě win tak se není čemu divit.

Tak potom budete muset zrušit unicode v tom RH ?

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |