zprovozneni PHP a Apache

Richard Holas konve na holasi.net
Středa Březen 19 16:41:57 CET 2003

Jan Houstek wrote:
> 3) ujistit se, ze apache si o .php skutecne mysli, ze to je aplication/x-php
>    (napr. Mozilla na to reaguje tak, ze se zdrojak snazi ulozit, protoze
>    tento typ nevi, jak zobrazit), jinak je mozne napr. pomoci wget -S se
>    podivat na veskere HTTP hlavicky, kde hledanou informaci snadno najdete

Zdravim,

resim podobny problem - pokousim se jit stejnou cestou jako puvodni
tazatel (jen pres http://) a po zadani application... se mi mozilla
snazi zdroj prave ulozit. WGETnul jsem to a dozvedel jsem se mj:

Takze co je spatne? (a co dobre? ;-) Jaky je dalsi postup?

Sorry za lamersky dotaz, ale drive (na WIN) jsem instaloval Apacha i PHP
z nejakeho balicku, ktery si vse nastavil a ted se s tim morduju (a ctu
kdeco, ale opravdu nejsem kovany v linuxu) uz nejakou dobu bezuspesne...

Diky za odpoved

--
Richard Holas
risa na holasi.net