zprovozneni PHP a Apache

Tomas Mudrak 60738 na mail.muni.cz
Středa Březen 19 17:55:47 CET 2003

Richard Holas wrote:

> Zdravim,
>
> resim podobny problem - pokousim se jit stejnou cestou jako puvodni
> tazatel (jen pres http://) a po zadani application... se mi mozilla
> snazi zdroj prave ulozit. WGETnul jsem to a dozvedel jsem se mj:

> Takze co je spatne? (a co dobre? ;-) Jaky je dalsi postup?
>
> Sorry za lamersky dotaz, ale drive (na WIN) jsem instaloval Apacha i PHP
> z nejakeho balicku, ktery si vse nastavil a ted se s tim morduju (a ctu
> kdeco, ale opravdu nejsem kovany v linuxu) uz nejakou dobu bezuspesne...
>
> Diky za odpoved

Me uz to funguje, je treba pridat do httpd.conf radek:
AddType application/x-httpd-php .php .php3 .php4 .phtml
a nahrat script do /var/www/html/ takze pokud mas script pokus.php,
uloz ho jako /var/www/html/pokus.php a v prohlizeci napis:
http://localhost/pokus.php   Melo by to jet, me to tak frci. Pokud ne,
ujisti se ze apache bezi, v prohlizeci napis "http://localhost" mela by se
ti objevit stranka s verzi apache a dalsi info.

Ahoj Mulder