zprovozneni PHP a Apache

Richard Holas konve na holasi.net
Sobota Březen 22 10:13:41 CET 2003

vpisovano

Petr Šobáň wrote:

> Taková blbost jaký máte název toho serveru ?
> Používáte DNS ?
> Máte v /etc/hosts skutečně localhost na adresu 127.0.0.1 atd....
>
> Jednoduše skuste zadat přímo http://127.0.0.1 :-)

stejny vysledek :-(

> Jednoduše:
>
> 1.) rpm -e baliček
> 2.) make uninstall v zdrojácích apacha
> 3.) rm soubory apacha :-)

na vector linuxu (ja vim, jsem zacatecnik, takova distribuce mi nepatri
do ruky...) toho s rpm moc neporidim. ale dalsi kroky ok, diky

> Spíš by jste se měl zajímat jak ho pořádně nainstalovat a spustit :-)

vzhledem k tomu, ze ho instaluju minimalne potreti spolu s php a mysql
furt pres sebe, chtel bych to uvest do puvodniho stavu a zkusit postavit
znovu na zelene louce...

> V první řadě zjistěte zda běží tj něco takového jako
>
> [petr na soban ~]$ ps -A | grep httpd
>   548 ?        00:00:00 httpd
>   615 ?        00:00:00 httpd
>   616 ?        00:00:00 httpd
>   617 ?        00:00:00 httpd

prave ze bezi

> Potom třeba taky skusit se připojit na ten PC pomocí http://127.0.0.1 to by
> mělo fungovat vždy pokud nemáte něco dost hrubě nastavené.

bohuzel ne.

> Taky třeba skontrolovat konfigurační soubory jaké tam máte zda nepoužíváte
> staré nějaké po jiné nepovedené instalaci, práva přístupu k souborům co
> apache potřebuje, zda máte všechny potřebné moduly apacha, zda se načetly
> atd....

no prave. napoprve se mi rozjel apache bez problemu, ale nebral php. a
tak jsem do toho hrabal, az mi nejede ani apache... takze bych ho rad
sundal a rozjel znovu.

> PS. Jinak co vám zase přesně nejde ??? Jinak si kupte třeba knihu "Apache
> příručka správce www serveru" www.knihy.cpress.cz

asi mi nakonec nic jineho nezbude. i kdyz si myslim, ze na webu jsou
informace takove... dynamictejsi... proste kdyz nejede neco, zkusim
najit info jinde. coz v knizce asi nepujde.

> PS2. Mám RH8.0 a server nainstalován z balíčků + php a vše funguje jak má po
> nastavení konfigurace apacha a php "httpd.conf", "php.ini".

me pod mandrakem jelo taky. a neptejte se, proc uz nejedu pod mandrakem.
proste se chci co nejvic naucit.

--
Richard Holas
risa na holasi.net