Jazykový koutek (Re: FAQ: Co je to autentifikace?)

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Březen 25 11:52:00 CET 2003

On Mon, Mar 24, 2003 at 11:46:17PM +0100, Martin `MJ' Mares wrote:
> Navíc mi to nedá, abych si nerýpl, že existence nebo neexistence slova
> jaksi není dána tím, zda je nebo není ve slovníku, zvláště jedná-li se
> o slovo nové, ve starší češtině neužívané. Jazyk vytvářejí ti, kdo ho
> používají, nikoliv profesoři lingvistiky spoza katedry. Důležité je, jak

 Souhlas. Mam pocit, ze jazyk slouzi k dorozumivani. Vetsina snah o
 jeho ochranovani a zuslechtovani do nejake "spravne" podoby ma casto
 zaklad uplne v necem jinem nez v dorozumivani samotnem. Jsou to casto
 kulturne/politicko/psychologicke duvody...

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/