Jazykový koutek (Re: FAQ: Co je to autentifikace?)

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Úterý Březen 25 18:02:55 CET 2003

On Tue, Mar 25, 2003 at 11:52:00AM +0100, Karel Zak wrote:

>  Souhlas. Mam pocit, ze jazyk slouzi k dorozumivani. Vetsina snah o
>  jeho ochranovani a zuslechtovani do nejake "spravne" podoby ma casto
>  zaklad uplne v necem jinem nez v dorozumivani samotnem. Jsou to casto
>  kulturne/politicko/psychologicke duvody...
>
>     Karel

Presne tak. Jsem presvedcen, ze nic v jazyce nemuze byt "spravne", nebo
"spatne". Jiste, nektere vyrazy muzou byt "nesrozumitelne", "davat jiny
smysl", nebo "byt nezvykle". Coz ani jedno zde neplati, tak proc nenechat
jazyk, aby si zil svym vlastnim zivotem?

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/