debian + novy soft

Petr Sigut linux-konference na seznam.cz
Sobota Březen 29 17:06:56 CET 2003

Dobry den,
dlouhou dobu jsem zkousel vsemozne distribuce - az jsem nasel Debian.  Vyhovuje mi ve vsech smerech, ma
pro me pouze jediny problem - moc stary software. Pro servery je to asi v pohode, ale pro domaci pouziti podle me
nic moc a navic mam pocit, ze v Linuxu cim je soft novejsi tim stabilnejsi (obecne).
	Takze sem se na strankach debian.org docetl o verzich testing a unstable, ale jelikoz mam modem nemuzu si to stahnout. Kdyby mi to nekdo mohl poslat postou rad bych zaplatil primerenou cenu. A navic se chci zeptat co by bylo lepsi jestli unstable/testing apod.

Petr