802.1q: Linux vs. Cisco Catalyst 6500

Borek Lupomesky borek na lupomesky.cz
Sobota Březen 29 22:52:08 CET 2003

Petr Simek wrote:

> Neni od veci napred 802.1q vypnout a zkusit jen native mod - to musi
> chodit, kdyz ne, muze byt problem v nastaveni portu - pri spojeni s

    V nativni VLAN to bezi porad, jen jsem se chtel pro ucely nejakeho
testovani pripojit jeste do dalsi VLANky.

> nekterymi zarizenimi jsme davali :
>
> #module 4 : 9-port Gigabit Ethernet
> set port negotiation 4/2,4/5,4/7 disable
>
> nebo na twistu :
>
> #module 1 : 2-port 10/100BaseTX Supervisor
> set port speed      1/2  100
> set port duplex     1/2  full
>
> Je mozne ze to muze viset na tom ze se ty zarizeni nejak blbe domluvi.

    Bohuzel, dohodnou se v pohode, auto-negotiation proti PCckum funguje
na Catalystu bez problemu (na rozdil od Cisco routeru...)

    Borek

BOREK LUPOMESKY                Usti nad Labem, Czech Republic, Europe
WWW: http://www.lupomesky.cz/                     PGP keyid: B6A06AEB
=======[ MIME/ISO-8859-2/UTF-8 & PGP encrypted mail welcome ]========